Polti Espresso Crema

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Polti Espresso Crema op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Empi 15-12-2007
Geschreven voor: Polti Espresso Crema

Hebben sinds twee weken nu de Polti @Espresso Crema in ons bezit en wij (en onze visite) zijn zeer tevreden over de smaak van deze espresso machine. We hebben al een Polti stoomreiniger waar we ook al jaren zeer tevreden over zijn, zodoende deze espresso machine aangeschaft. De koffie smaak is echt onovertreffelijk zo lekker. Machine is simpel maar voldoet aan alles wat je mag verwachten voor een heerlijk kopje espresso. De temperatuur is goed heet, smaak perfect, zeer mooie schuimlaag en de koffie capsules zijn zeer lang houdbaar (2009). We waren huiverig over het bestellen van de capsules maar dit ging na registratie heel vlot, we hadden de dag erop al onze capsules in huis. Onze eind conclusie is dat deze in verhouding goedkope machine zeer aan te bevelen is. De 5 jaar garantie is volgens ons ook uniek in deze prijsklasse.

Patrick66 02-12-2007
Geschreven voor: Polti Espresso Crema

Heerlijk apparaat. Neemt weinig ruimte in (wat bij ons belangrijk is) en schenkt lekkere espresso. Je kunt zelf kiezen hoe sterk hij moet worden en welke smaak je wilt. Ik vind de Sublime het lekkerste.
Ik heb hem via internet gekocht en ik krijg ook nog 5 jaar garantie.

Ik ben er erg tevreden mee!!!